فرهامفرهام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عاشکم - نازلی ببک

در كنار فرهام در ماه يازدهم

1392/10/10 22:25
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

خنديدن حق اوست !!!

 

بوه بوه بوه

 

برادر ارتشي !

 

چه غريبانه به آفاق جهان مي نگري نازلي ببك !

فرهام در پارك شيخ شهاب اهر

فرهام جون باغ و گلستانش آرزوست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی زهرا
25 تیر 91 17:26
سلام.چه پسر بانمک و نازی . خدا حفظش کنه. راستی باهم همشهری هستیم اگه دوست داشتید به وبلاگ زهراجون هم سر بزنید و نظر بدید.
شرر
26 تیر 91 19:39
سلام انشالله که گل پسرت درکنار پدر و مادرش همیشه سالم و خوشبخت باشه راستی این شعر بالا یا رب این نو گل.... رو واسه چی گذاشتی تو وبلگ پسر نازت؟
بابای ملیسا
26 تیر 91 23:30
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
sahar
27 تیر 91 15:12
در تالار گفتمان ميتوانيد لحظات خود را به اشتراک بگذاريد و همچنين عکسها و مطالب خود و را به اشتراک بذاريد و بحث و تبادل نظر کنيد اس ام اس ، عکس ، مطالب طنز ، مطالب آموزشي ، اخبار ايران و جهان و ... در صورت فعال بود در انجمن ميتونيد جزء مديرهاي انجمن شويد http://forum.gamebaz.ir
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 16:08
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان سویل
1 شهریور 91 10:50
سلام اقا فرهام چه خشگلی ماشالله
به سویل هم سری بزنین
راستی ما همشهری هستیم.اگه فضولی نباشه شما کجای تبریز ساکن هستین؟؟؟؟


سلام : ما ساكن خود تبريز نيستيم چون هشترود در برنامه آب و هوا نبود تبريز رو انتخاب كرديم .